منتظر لحظه ای...

.....عشق چیست؟

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم

در چشمانت خیره شوم

دوستت دارم را بر لب جاری کنم

منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم

سر رو شونه هایت بگذارم....از عشق تو....

از داشتن تو....اشک شوق بریزم

منتظر لحظه ی مقدس که تو را در آغوش بگیرم

بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم

و با تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم

آری من تو را دوست دارم

و عاشقانه تو را می ستایم



نظرات شما عزیزان:

آسیه
ساعت16:07---29 خرداد 1392
تو تکراری ترین "حضور" روزگار منی و من عجیب به آغوش تو از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام

آسیه
ساعت16:04---29 خرداد 1392
خواهش سامی جونی..

آسیه
ساعت15:55---29 خرداد 1392
سلام سامیه جونی..چطوری؟..دلم خیلی برات تنگشده/راستی مطالب وبت عالی هستنپاسخ:سلام اسیه جون..مغسی تو خوفی؟....دل منم برات تنگ شده...در ضمن ممنون که به وبلاگم سر زدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:,ساعت20:56توسط سامیه | |